środa, 4 czerwca 2014

Ruda Śląska

Czasami nie dostrzegamy piękna w rzeczach, które nas otaczają.
Niekiedy jednak mam wyczulony zmysł obserwacji i dostrzegam w każdym przedmiocie, coś wartego uwagi. Wtedy naprawdę wszystko może okazać się interesujące. Dziś będąc w Rudzie Śląskiej z okazji pięknej rocznicy pierwszych wolnych wyborów w Polsce, spędziłam dużo czasu na rozmyślaniu o tym ile zmieniło się w naszym kraju. Mieliśmy okazję oglądać ciekawe wystawy, oraz oglądaliśmy film Jack Strong, który według mnie jest naprawdę bardzo dobrze wykonany i mistrzowsko zagrany, dlatego polecam. Zwłaszcza, że jest to film oparty na faktach i pozwala przybliżyć historię Ryszarda Kuklińskiego. 
Ogólnie dzień był pełen wrażeń i spędziłam go w super towarzystwie.
Zakończył się również bardzo pozytywnie, ponieważ wracałam samochodem, wioząc ze sobą przyjaciół i wszyscy dotarli bezpiecznie do domu. Nawet jeżeli byli przerażeni, to jestem im wdzięczna, że nie dali tego po sobie poznać !















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz